Yorum Yok ran 17 Aralık 2013 Salı
ipek elban kimdir, ipek elban resimleri, ipek elban biyografi, ipek elban hakkında bilgiler, ipek elban hayatı, ipek elban kaç yaşında, ipek elban hangi dizilerde oynadı, ipek elban sanatçımı oyuncu mu, ipek elban, benim hala umudum var ipek elban kimdir, benim hala umudum var duygu kimdir, benim hala umudum var dizisi duygu karakteri kimdir, benim hala umudum var duygu resimleri, benim hala umudum var duygu gerçek adı ne
İPEK ELBAN KİMDİR, BİYOGRAFİ, RESİMLERİ

Star TV ekranlarında yayınlanan ve ilgi ile izlenerek devam eden dizisi Benim Hala Umudum Var her hafta yeni bölümleri ile ekranlarda olmaya devam ediyor. Benim Hala Umudum Var dizisi konusu ve oyuncuları ile de dikkat çekerek adından söz ettirmeye devam ediyor.
Benim Hala Umudum Var dizisi oyuncuları arasında olan İpek Elban dizi oyuncuları arasında adından söz ettiren oyunculardan birisi olmuştur. Benim Hala Umudum Var dizisinde Duygu karakterini canlandıran İpek Elban hakkında merak edilenleri yazımızın devamında bulabilirsiniz.


Benim Hala Umudum Var Duygu Kimdir?
İpek Elban Kimdir Biyografisi


İpek Elban Kimdir

İpek Elban 25 Mart 1982 doğumlu sinema, tiyatro ve dizi oyuncusudur. BKM MUTFAK ekibinde skeçlerde oynadı. Çocukluk yaşlarından BKM MUTFAK ekibinde skeçlerde oynadı. Çocukluk yaşlarından itibaren müzikle ilgilenmeye başladı. Profesyonel anlamda hem şarkıcı hem müzisyen-besteci. Seksene yakın bestesi bulunmaktadır.
1998 yılında kuşadası altın güvercin beste yarışmasına sözü ve bestesi kendisine ait olan bir şarkıyla katıldı ve ”en genç yorumcu ”ödülünü aldı. 1999 yılında üsküdar musiki cemiyetinde 1 yıl eğitim aldı 2003 yılında doğan cankunun başında bulunduğu müzik okulunda gitar çalmayı öğrendi ilk ve ortaokul dönemlerinde oyunculuğa karşı olan ilgisinin üzerine gitme kararını 2005 yılında ”çapkın”dizisinde oynayarak başlattı ardından binbir gece dizisinde 1 sezon oynadı. Ayla Algan'dan doğaçlama eğitimi aldı ardından kenter akademide 1 yıl tiyatro eğitimi aldı o dönemde atilla birkiyenin yazdığı vedat sakmanın müziklerini yaptığı ve hakan gercek’in rol aldığı ”yanıtsız mektuplarda hicran” adlı şiir dinletisinde yer aldı.
Aşık olduğu bozcaadasında yaz için nargile cafe actığı sırada Yılmaz Erdoğan'ın ada’yı ziyaretiyle yolları kesişti. Yılmaz Erdoğan'ın bkm mutfak bünyesinde kurdugu prot grubuna çağırıldı ve buradaki eğitim süreci başladı gruptaki diğer arkadaşlarıyla birlikte skeç yazıp oynamaya başladı ve çok güzel hareketler bunlar da yer aldı.





İpek Elban Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.




.

Yorumlar ;


Yorum Yap ;